Και ποιος είσαι συ ρε φίλε;

Είμαι ένας ομοφυλόφιλος άντρας που προσπαθεί, μέσα απ' αυτή τη σελίδα, να έρθει σε επαφή με κρυφές και γνωστές σεξουαλικές επιθυμίες. Ο κύριος στόχος του ιστολογίου είναι η κατάθεση της ματιάς μου σε όλα τα γκέι θέματα που με απασχολούν. Εδώ εκφράζομαι ελεύθερα, η λέξη πούτσα στις ιστορίες μου γράφεται έτσι: "πούτσα", η λέξη ψωλή "ψωλή". 

Νομίζω πως κατάλαβες τι εννοώ. Αν όχι, θέλω εδώ να εκφραζόμαστε ελεύθερα, χωρίς ντροπή, να δείχνουμε ανοιχτά και περήφανα τη λατρεία και το θαυμασμό προς το γυμνό αντρικό κορμί. 

Επιθυμώ η σελίδα μου να αποτελέσει σημείο συνάντησης. Το email μου αναγράφεται στα στοιχεία της σελίδας. Μπορείτε να μου στείλετε εκεί τις σκέψεις, φωτογραφίες σας που θα θέλατε να μοιραστείτε με τους ακόλουθους της σελίδας, ό,τι σας καυλώνει ή ό,τι σας κάνει να μελαγχολείτε. 

Είμαστε πολλοί, είμαστε εδώ. 


Σχόλια

  1. Ἀναρωτιέμαι πῶς ἀλλιῶς μπορεῖς νὰ πεῖς τὸ «ψωλὴ» ὅταν γιὰ πάνω ἀπὸ δυόμισι χιλιάδες χρόνια ἔτσι λέγεται· εἶναι δὲ ἀπὸ τὶς λίγες λέξεις ποὺ πέρασαν ἀτόφιες καὶ στὰ νέα ἑλληνικά. Νὰ θυμήσω τὸ ἀριστοφανικό:
    «Χαλεπὰ μὲν ναὶ τὼ σιὼ
    γυναῖκας ὑπνῶν ἐστ ̓ ἄνευ ψωλᾶς μόνας».
    (Ἀριστοφάνους, «Λυσιστράτη», 143-144)
    Καλὴ άρχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ εύστοχο σχόλιο! Εδώ δεν υπάρχουν ντροπές, καθωσπρεπισμοί. Λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.

      Σ' ευχαριστώ πολύ! Ελπίζω να μείνεις συντονισμένος. Έρχονται κι άλλες αναρτήσεις σύντομα.

      Διαγραφή
  2. Καλή αρχή να σου ευχηθώ! Γράψε και μη σκέφτεσαι εμπόδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ιστορία 3: Η τυχερή μέρα του παντρεμένου

Ιστορία 1: Άγνωστοι στο σταθμό

Ιστορία 2: Η πρώτη του εμπειρία. Μαζί μου.