Ιστορία 2: Η πρώτη του εμπειρία. Μαζί μου.

 Δεν το είχα ξανακάνει. Κι όταν ξεκίνησα από το σπίτι, παραδέχομαι πως έτρεμα.

Οι άλλοι κοιμόντουσαν. Η πόρτα τρίζει κι εγώ έπρεπε να βγω από το παράθυρο. Είχα ντυθεί στα σκοτεινά κι είχα κρατήσει τα παπούτσια μου κάτω από το κρεβάτι. Φεύγοντας, άφησα λίγο ανοιχτό το παντζούρι. Μια χαραμάδα. Κάπως έπρεπε να τρυπώσω αργότερα στο σπίτι.

Και τώρα περπατούσα. Χιλιάδες σκέψεις περνούσαν από το μυαλό μου. «Κι αν είναι κανένας ψυχάκιας; Αν βγάλει μαχαίρι;»

Τον ήξερα όμως. Κοινωνικά. Κι ήξερα πως δε θα τραβούσε μαχαίρι.

Για άλλη μια φορά το ίντερνετ στάθηκε σύμμαχος. Ήταν οι λίγο παλιότερες εποχές, όχι πολύ πίσω, όταν οι γκέι άντρες απολάμβαναν το ατέλειωτο μπλα μπλα πίσω από τις οθόνες τους μα δεν είχαν ακόμη εγκλωβιστεί σε αυτές. Συναντιόντουσαν, καύλωναν, τους άρεσε το άγγιγμα ενός ξένου, αντρικού χεριού στην ψωλή τους. Δεν έμεναν μόνο σε μια ηλεκτρονικά σταλμένη εικόνα.

Κι εγώ πήγαινα σ’ ένα τέτοιο ραντεβού. Ήταν ο Φ. Μεγαλύτερός μου, ασχολούνταν ερασιτεχνικά με το body building. Το σώμα του δεν ήταν αυτό που φαντάζεσαι, δεν ήταν δηλαδή υπερβολικά γραμμωμένο, μα ήταν καλό. Σφιχτό. Και το καλύτερο απ’ όλα, άπειρο στο αντρικό σεξ.

Μου είχε πει πως ήταν στρέητ. Αυτό δηλαδή που όλοι τους λένε. Ήθελε να πειραματιστεί με έναν άντρα. Κι αυτό το ρόλο θα τον εκπλήρωνα απόψε εγώ.

Η συζήτησή μας δεν κράτησε πολύ. Εξελίχθηκε γρήγορα και η πρότασή του έγινε στη βιασύνη που χαρακτηρίζει την ανυπόμονη καύλα.

Το έσκασα, λοιπόν, από το σπίτι. Δε φοβήθηκα ιδιαίτερα όταν το έκανα. Μπορεί στο παρόν, κοιτάζοντας πίσω, να σκέφτομαι πολλά, τις ενδεχόμενες τροπές που θα μπορούσε να πάρει μια τέτοια τολμηρή κίνηση. Τότε όμως δε με κατεύθυνε η λογική αλλά ο πούτσος μου.

Το σημείο συνάντησης ήταν απόμερο. Πλάι στις όχθες του ποταμού, και για να φτάσω εκεί έπρεπε να διασχίσω με τα πόδια μια έρημη περιοχή με λιγοστά σπίτια, πολλά δέντρα και ένα δρόμο με χαλίκια. Δε με ένοιαζε. Τίποτα δε μπορούσε να μου επιτεθεί, κανένα κακό δε θα με έβρισκε. Ήμουν καυλωμένος και ξέροντας τι με περίμενε στο τέλος της διαδρομής αποφάσισα να ταχύνω το βήμα μου.

Τον έφτασα. Είχε κρύψει τη μηχανή του στο καθορισμένο σημείο. Αστειευτήκαμε για λίγο, με φίλησε διστακτικά κι έπειτα άρχισα να του πιέζω την ψωλή πάνω από το τζιν. Ήθελε να έχω περισσότερο παθητικό ρόλο. Δε με ένοιαζε. Απόψε μπορούσα να χαϊδέψω μόνος μου τον πούτσο μου.

Τον έβαλα να βγάλει τη μπλούζα. Ήταν αρχές του Φθινοπώρου και δεν έκανε ιδιαίτερη ψύχρα. Χάιδεψα το στήθος του, σκληρό και πέτρινο από την προπόνηση. Κατέβηκα με τη γλώσσα μου στην κοιλιά του. Του ξεκούμπωσα το παντελόνι και κατέβασα με δύναμη το εσώρουχο.

Ήθελα να το δω να πετιέται μπροστά μου. Η ψωλή του τινάχτηκε ελεύθερη και με χτύπησε λίγο στη μύτη. Μύριζε ωραία. Ήταν καθαρή αλλά είχε κρατήσει πάνω της αυτή τη χαρακτηριστική, βαριά οσμή των αρσενικών.

Άρχισα να του την παίζω. Ήταν ζεστή. Κατέβασα το χέρι μου χαμηλά, ανάμεσα στα πόδια του κι έπιασα απαλά τα αρχίδια του. Δεν ήταν μεγάλα αλλά χωρούσαν άνετα στο στόμα μου. Τα έγλυψα κι άφησα τον πούτσο του να με χτυπάει στο πρόσωπο. Μου άρεσε το βάρος της εκεί. Μπορούσα και έβαζα τα αρχίδια του, ταυτόχρονα και τα δυο μαζί, στο στόμα. Τα γυρόφερνα στη γλώσσα μου και με το χέρι μου ψηλάφιζα το καυλί του.

Τα άφησα να πέσουν και πάλι κάτω. Πήρα το χέρι μου μακριά από τον πούτσο του και τον κοίταξα. Στεκόταν σκληρός και όρθιος μπροστά στα μάτια μου. Έσκυψα κι άλλο, άνοιξα το στόμα, αγκάλιασα το πουτσοκέφαλο και προχώρησα. Τον ένιωθα στο πίσω μέρος του λαιμού μου, δε με ένοιαζε. Τώρα ήμουν λαίμαργος. Είχα έρθει μέχρι εδώ και θα έπαιρνα αυτό που ήθελα. Άνοιξα κι άλλο το στόμα μου. Έκλεισα τα χείλη. Στο πιγούνι μου ακουμπούσαν τα αρχίδια του. Πνιγόμουν και μου άρεσε. Το χέρι μου ακουμπούσε το πάνω μέρος του δικού μου τζιν. Ένιωθα τη στύση μου.

Άρχισα να κουνιέμαι πίσω μπρος. Τα σάλια μου μούσκεψαν τις τρίχες στη βάση της ψωλής. Γαμούσε το στόμα μου. Η γλώσσα μου έφερνε γύρους, αγκάλιαζε το καυλί του και τον έκανε να μου πιάνει το πίσω μέρος του κεφαλιού, να με σπρώχνει μπροστά. Ήθελε να τον πάρω όλο, να καρφωθώ εκεί μέχρι που να χύσει όλα τα χύσια που μπορούσε να κρατήσει η ψωλή του. Δεν παραπονιόμουν.

Τον έβγαλα από το στόμα μου. Όσο απολαυστική κι αν ήταν η αίσθηση της πίπας ήθελα να πάρω λίγες ανάσες. Του χαμογέλασα.

«Σ’ αρέσει;» τον ρώτησα.

«Ναι», μου είπε. «Συνέχισε».

Δεν ήθελα άλλη παρότρυνση. Κράτησα γερά το καυλί του από τη ρίζα, άνοιξα το στόμα μου κι άρχισα να παίζω με το πουτσοκέφαλό του. Όσο η γλώσσα μου το γυάλιζε, το χέρι μου έπαιζε με το καυλί του. Το ένιωθα πολύ σκληρό, αν στηνόμουν στα τέσσερα θα μπορούσε να με σκίσει εκείνη τη στιγμή.

Δεν το έκανα όμως. Δε μπορούσα να αφήσω αυτή την ένωση στόματος και ψωλής. Έπρεπε να νιώσω τα αρχίδια του να αδειάζουν στο στόμα μου. Έβαζα στοίχημα ότι τα χύσια του θα ήταν νόστιμα. Είχα σκοπό να τα δοκιμάσω.

Έβαλα και πάλι τα δυνατά μου,  πήρα μακριά το χέρι μου και κατάπια όλο το μήκος του πούτσου. Η μύτη μου χώθηκε στις πουτσότριχες. Μυρωδιά άντρα, παραδείσου.

«Θα χύσω», μουρμούρισε. Δεν τολμούσε να μιλήσει δυνατά μήπως και κάποιος ανεπιθύμητος φανεί κοντά μας.

Δεν του μίλησα. Αντί απάντησης άρχισα να κουνάω αργά το κεφάλι, μπρος και πίσω. Με κράτησε δυνατά από το μαλλιά, με ακινητοποίησε στη θέση μου κι έπειτα άρχισε να αδειάζει τα χύσια του στο στόμα μου.

Κατάπινα λαίμαργα, όσο μπορούσα να καταπιώ με το στόμα μου μπουκωμένο.

Δεν είχα παίξει με το δικό μου καυλί και δε με πείραζε. Αναγνώριζα τις ιδιαιτερότητες εκείνης της συνάντησης. Θα πετούσα τα φλόκια μου αργότερα, με τις αναμνήσεις του πούτσου του να γεμίζουν το μυαλό μου.

Τραβήχτηκε κι άρχισε να ντύνεται. Κοίταξα λίγο ακόμα το στήθος του, τα χέρια και τις πλάτες του. Άντρας.

Δε μιλήσαμε πολύ μετά απ’ αυτό. Τώρα με ένοιαζε να γυρίσω αθόρυβα στο σπίτι, να ολοκληρώσω την αποστολή μου χωρίς ευτράπελα. Θα τα κατάφερνα λίγα λεπτά αργότερα.

Καβάλησε τη μηχανή του και μου έκανε νόημα να ανέβω πίσω του. Το έκανα. Στη διαδρομή δε μιλούσε. Ίσως να τον βασάνιζαν οι ενοχές. Έλεγε πως ήταν ένας στρέητ άντρας. Μόλις του είχα χαρίσει μια νέα εμπειρία, μια εμπειρία που μπορεί να γίνει πραγματικότητα μόνο ανάμεσα σε δύο αρσενικά.

Δε διέκοψα τη σιωπή του. Έγειρα μπροστά και αγκάλιασα το σώμα του. Κι ας μη μου μιλούσε.

 Γευόμουν την ελευθερία.

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ιστορία 3: Η τυχερή μέρα του παντρεμένου

Ιστορία 1: Άγνωστοι στο σταθμό